Benzínový alebo naftový motor? Obe možnosti budú správnym rozhodnutím - pre ich vysokú účinnosť, hospodárnosť a každodenné využitie. Postará sa o to inteligentná kombinácia priameho vstrekovania paliva a preplňovania, pri benzínových motoroch nesie označenie TSI a pri naftových TDI (spotreba paliva pre model 2,0 TDI SCR 4MOTION 110 kW so 7-stupňovou automatickou prevodovkou DSG, l/100 km: kombinovaná spotreba 4,9-5,0; kombinované emisie CO2, g/km: 129-131; trieda energetickej efektivity: A1). A vďaka technológii BlueMotion ušetríte palivo bez nutného obmedzenia dynamiky: napríklad s využitím rekuperácie brzdovej energie a systému štart-stop. Dieselové agregáty sú vybavené tzv. technológiou "Twindosing": Spojením dvoch SCR katalyzátorov dôjde k dodatočnému zníženiu emisií.
1) Uvedené hodnoty spotreby a emisií boli získané zákonom stanovenou metódou merania. Od 1. septembra 2018 nahradil štandard WLTP nový európsky merací cyklus (NEDC - New European Driving Cycle). Kvôli realistickejším skúšobným podmienkam sú hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 namerané podľa WLTP v mnohých prípadoch vyššie ako hodnoty namerané podľa štandardu NEDC. Spotreba paliva a emisie CO2 vozidla závisia nielen od efektívneho využívania paliva, ale sú ovplyvňované aj jazdným štýlom, trasou a inými netechnickými faktormi. Doplnková výbava a príslušenstvo (napr. širšie pneumatiky, klimatizácia, strešné nosiče atď.) môže zmeniť dôležité parametre vozidla ako napríklad: hmotnosť, valivý odpor a aerodynamiku, čo môže ovplyvniť spotrebu paliva a emisie CO2. Určujúca hodnota emisií CO2 pre vozidlá testované podľa štandardu WLTP je hodnota emisií CO2 v g/km v kombinovanej premávke, pre hybridné vozidlá s externým nabíjaním je určujúca hodnota emisií vážená kombinovaná hodnota emisií CO2 v g/km získaná podľa štandardu WLTP. Viac informácií nájdete na https://www.vw.sk/wltp alebo u predajcu Volkswagen.