Plug-in hybridy novej generácie
Teraz s elektrickým dojazdom až do 140 km1, rýchlym nabíjaním a bonusmi až do 5 000 €!
Volkswagen prináša novú generáciu plug-in hybridných modelov s označením eHybrid, umožňujúcich ako jazdu čisto na elektrinu s dojazdom až do 140 km1 (v závislosti od modelu) tak aj jazdu v hybridnom režime v spolupráci s benzínovým motorom.
Nové plug-in hybridné motorizácie sú dostupné pre modely Golf, Tiguan, Tayron a Passat.
Technické výhody nových plug-in hybridov:
- Na výber dve výkonové verzie 150 kW / 204 k alebo 200 kW / 272 k2
- Dojazd v čisto elektrickom režime až do 140 km1 (v závislosti od modelu), kombinovaný dojazd v hybridnom režime až do vyše 800 km
- Nová batéria so zvýšenou kapacitou 22 kWh brutto / 19,7 kWh netto a so zárukou 8 rokov / 160.000 km3
- Možnosť rýchleho nabíjania DC s výkonom 40 kW aj štandardného nabíjania AC s výkonom 11 kW4
Finančné výhody:
- Atraktívne ceny s bonusmi až do výšky 5 000 €
- Golf Life eHybrid 150 kW/204 k už od 37 490 € Viac o modeli | Cenník | Konfigurátor
- Passat eHybrid 150 kW/204k už od 41 590 € Viac o modeli | Cenník | Konfigurátor
- Tiguan Life eHybrid 150 kW/204 k už od 41 490 € Viac o modeli | Cenník | Konfigurátor
- Tayron Life eHybrid 150 kW/204 k už od 46 390 € Viac o modeli | Cenník | Konfigurátor
- V ponuke aj ako akciové modely Limited s bohatou výbavou zadarmo v hodnote až do 4 800 €
- Výber atraktívneho financovania na mieru
- Skrátená doba odpisovania zo štyroch na dva roky
- Znížená výška daní a odvodov pri využívaní služobného vozidla na súkromné účely - úspora pre zamestnanca (vyššia čistá mzda) aj zamestnávateľa
Akcia platí do 30.06.2025.
1Homologovaná špecifikácia dojazdu podľa právnych predpisov WLTP zodpovedá využiteľnej energii vybitia nového vozidla. Hodnoty dojazdu podľa WLTP pre sériové vozidlá sa môžu líšiť v závislosti od konkrétneho vybavenia vozidla. Skutočný dojazd sa v praxi líši v závislosti od štýlu jazdy, rýchlosti, použitia komfortných/doplnkových zariadení, vonkajšej teploty, počtu cestujúcich/nákladu, topografie, procesu starnutia a opotrebovania batérie a ďalších faktorov majúcich vplyv na spotrebu elektrickej energie a dojazdu. 2Maximálny výkon je dostupný pri najvyššom možnom stave nabitia batérie a pri optimálnom rozsahu prevádzkových teplôt vysokonapäťovej batérie. Výkon dostupný v jednotlivých jazdných situáciách závisí od premenlivých faktorov, ako je vonkajšia teplota, teplota, stav nabíjania a kondície alebo fyzického starnutia vysokonapäťovej batérie. Vozidlá s pohonom všetkých kolies: Maximálny výkon je stanovený v súlade s UN-GTR.21. 3Uvedený čistý energetický obsah batérie je typická hodnota batérie bez ohľadu na vozidlo. Určuje sa pri konštantnom profile zaťaženia za definovaných okrajových podmienok a zohľadňuje celý využiteľný rozsah obsahu energie batérie vo vozidle až do zastavenia vozidla. Skutočná energia vybitia sa môže od tejto hodnoty odlišovať, pretože závisí od konkrétneho jazdného profilu a teploty batérie. 4Maximálny možný nabíjací výkon. Rôzne nabíjacie stanice sa môžu pri rovnakom výkone kW líšiť v správaní pri nabíjaní. Okrem kW výkonu nabíjacej stanice má na množstvo pretekajúcej energie vplyv aj maximálny nabíjací prúd. Okrem toho na maximálny možný nabíjací výkon vplýva teplota okolia a batérie, ako aj stav nabitia. Uvedený maximálny nabíjací výkon je stanovený v podmienkach WLTP pri teplote približne 23 °C a od 5% do 80 % úrovne nabitia. Ak sa tieto premenné zmenia, nabíjací výkon sa môže tiež odchýliť od štandardnej špecifikácie.