Toaureg
Športový, vznešený, elegantný
Stačí jeden pohľad, aby vám to bolo jasné: Prichádza prémiové SUV s charakterom. Touareg však nie je len stelesnením symbiózy dokonalého dizajnu a luxusného vybavenia - presvedčí aj každodennou všestrannosťou, ktorú si zamilujete.
Nová definícia osvedčeného výkonu v novom šate
Touareg R eHybrid prešiel faceliftom a zaujal novými špecifickými prvkami. Jedna vec však zostáva: S výkonom 340 kW (462 k) je stále najvýkonnejším vozidlom Volkswagen všetkých čias. Nová verzia technicky špičkového SUV je pokračovaním dnes už osvedčenej koncepcie: ako eHybrid z divízie Volkswagen R predstavuje symbiózu vysokého výkonu a elektrifikovanej účinnosti. Užite si čisto elektrickú jazdu s lokálne nulovými emisiami na krátkych trasách s plug-in hybridným pohonom a nechajte sa presvedčiť jeho novými funkciami!
Video je v nemeckom jazyku.
Touareg R eHybrid a jeho početné systémy
Nakonfigurujte si svoj Touareg R eHybrid
Svoje vysnívané vozidlo si môžete nakonfigurovať podľa svojich želaní a potrieb. V prvom kroku si vyberte stupeň vybavenia, lakovanie a disky. V druhom kroku môžete svojmu modelu Touareg R eHybrid dodať vhodný interiér, dizajnové prvky, asistenčné systémy a príslušenstvo.
Vytvorte si z modelu Touareg R eHybrid svoje vozidlo Touareg R eHybrid.
Galéria
Ďalšie modely, ktoré by vás mohli zaujímať
Maximálny elektrický výkon: Maximálny výkon je dostupný pri najvyššom možnom stave nabitia batérie a pri optimálnom rozsahu prevádzkových teplôt vysokonapäťovej batérie. Výkon dostupný v jednotlivých jazdných situáciách závisí od premenlivých faktorov, ako je vonkajšia teplota, teplota, stav nabíjania a kondície alebo fyzického starnutia vysokonapäťovej batérie. Vozidlá s pohonom všetkých kolies: Maximálny výkon je stanovený v súlade s UN-GTR.21.
Informácie o čistej kapacite batérie: Uvedený čistý energetický obsah batérie je typická hodnota batérie bez ohľadu na vozidlo. Určuje sa pri konštantnom profile zaťaženia za definovaných okrajových podmienok a zohľadňuje celý využiteľný rozsah obsahu energie batérie vo vozidle až do zastavenia vozidla. Skutočná energia vybitia sa môže od tejto hodnoty odlišovať, pretože závisí od konkrétneho jazdného profilu a teploty batérie.
Homologovaná špecifikácia dojazdu podľa právnych predpisov WLTP zodpovedá využiteľnej energii vybitia nového vozidla. Hodnoty dojazdu podľa WLTP pre sériové vozidlá sa môžu líšiť v závislosti od konkrétneho vybavenia vozidla. Skutočný dojazd sa v praxi líši v závislosti od štýlu jazdy, rýchlosti, použitia komfortných/doplnkových zariadení, vonkajšej teploty, počtu cestujúcich/nákladu, topografie, procesu starnutia a opotrebovania batérie a ďalších faktorov majúcich vplyv na spotrebu elektrickej energie a dojazdu.
Údaje o spotrebe a CO2: Uvedené hodnoty spotreby paliva, emisií CO2 a spotreby elektrickej energie sú namerané na základe cyklu WLTP v zmysle Nariadenia Komisie (EÚ) č. 2017/1151. Tieto údaje slúžia len pre účel porovnania medzi jednotlivými typmi vozidiel a nevzťahujú sa na jednotlivé vozidlo a nie sú súčasťou ponuky. Spotreba paliva, elektrickej energie a emisií CO2 vozidla sú ovplyvnené viacerými faktormi, ako výbava a príslušenstvo vozidla (napr. širšie pneumatiky, klimatizácia, strešný nosič), ale aj štýlom jazdy a okolitými podmienkami, ktoré môžu viesť k odchýlkam od uvedených hodnôt pre konfigurovaný model. Viac informácií nájdete na www.vw.sk/wltp, alebo u každého autorizovaného predajcu VW.
Zrýchlenie: 0-100 km/h: Udávané zrýchlenie je určené deklarovaným maximálnym výkonom. Maximálny výkon je dostupný pri najvyššom možnom stave nabitia batérie a pri optimálnom rozsahu prevádzkových teplôt vysokonapäťovej batérie.
Maximálny možný nabíjací výkon. Rôzne nabíjacie stanice sa môžu pri rovnakom výkone kW líšiť v správaní pri nabíjaní. Okrem kW výkonu nabíjacej stanice má na množstvo pretekajúcej energie vplyv aj maximálny nabíjací prúd. Okrem toho na maximálny možný nabíjací výkon vplýva teplota okolia a batérie, ako aj stav nabitia. Uvedený maximálny nabíjací výkon je stanovený v podmienkach WLTP pri teplote približne 23 °C a od 5% do 80 % úrovne nabitia. Ak sa tieto premenné zmenia, nabíjací výkon sa môže tiež odchýliť od štandardnej špecifikácie.