Nové Polo je vaším vstupom do digitálnych služieb a systémov od spoločnosti Volkswagen: Na želanie môžete mať od začiatku k dispozícii pripojenie na internet a rôzne služby We Connect.6 Po jednorazovej aktivácii a registrácii s vaším užívateľským účtom Volkswagen ID môžete ľahko a bezplatne využívať inovatívne online služby. Vďaka funkcii Upgrades5 si v prípade potreby môžete pridať ďalšie funkcie.
So službami We Connect je váš bežný deň nielen príjemnejší, ale aj komfortnejší. Poskytuje vám prístup k dôležitým informáciám o vozidle a neoceniteľný komfort ponúka aj pri volaní v prípade poruchy alebo plánovaní termínu servisnej prehliadky.
A s aplikáciou We Connect pre váš smartfón máte pod kontrolou najdôležitejšie údaje o vašom vozidle aj na cestách. Skontrolovať môžete napríklad zostávajúci dojazd alebo to, či sú všetky dvere a okná zatvorené.
1) Aby ste mohli používať služby VW Connect / We Connect, potrebujete účet používateľa Volkswagen a musíte sa prihlásiť s menom a heslom. Okrem toho je potrebné uzatvoriť samostatnú zmluvu VW Connect či VW Connect Plus alebo We Connect či We Connect Plus so spoločnosťou Volkswagen AG online na stránke www.myvolkswagen.net alebo prostredníctvom aplikácie "Volkswagen" (dostupnej v App Store a Google Play Store). V prípade VW Connect Plus/ We Connect Plus máte od odovzdania vozidla 90 dní na to, aby ste zaregistrovali vozidlo na stránke www.myvolkswagen.net alebo prostredníctvom aplikácie "Volkswagen" a používali služby počas celej dohodnutej bezplatnej doby platnosti.
Pre zákazníkov s VW Connect a VW Connect Plus: Používanie mobilných online služieb
je možné prostredníctvom integrovaného internetového pripojenia. Na používanie
internetového rádia, mobilného prístupového bodu WLAN a Alexa, ak sú k dispozícii,
si môžete predplatiť spoplatnené balíky dát od externého partnerského operátora
"Cubic Telecom" a používať ich v oblasti pokrytia siete v mnohých európskych
krajinách. Objem dát týchto balíkov môžu využívať všetci používatelia a cestujúci
vo vozidle. Informácie o podmienkach, cenách a podporovaných štátoch nájdete na
stránke vw.cubictelecom.com. Alternatívne môžete používať internetové rádio,
mobilný prístupový bod a Alexu, ak je k dispozícii, prostredníctvom mobilného
koncového zariadenia (napr. smartfónu) so schopnosťou fungovať ako mobilný
prístupový bod WLAN. V tomto prípade je funkcia príslušnej služby k dispozícii iba
cez existujúcu alebo samostatne uzavretú zmluvu o poskytovaní mobilných služieb
medzi vami a vaším poskytovateľom mobilných služieb a iba v rozsahu pokrytia danej
mobilnej siete. Výmenou údajov z internetu môžu v závislosti od vašej tarify a
zvlášť pri použití v zahraničí vzniknúť dodatočné náklady (napr. poplatky za
roaming).
Pre zákazníkov s We Connect a We Connect Plus: Používanie mobilných online služieb
je možné prostredníctvom integrovaného internetového pripojenia. Na používanie
služieb Streaming jednotlivých In-Car Apps, ako aj mobilného prístupového bodu WLAN
je možné získať spoplatnené balíky dát od externého partnerského operátora "Cubic
Telecom" a využívať ich v rámci pokrytia siete v mnohých európskych krajinách.
Objem dát týchto balíkov môžu využívať všetci používatelia a cestujúci vo vozidle.
Informácie o podmienkach, cenách a podporovaných štátoch nájdete na stránke
vw.cubictelecom.com. Alternatívne je možné používať tieto služby prostredníctvom
mobilného koncového zariadenia (napr. smartfónu) so schopnosťou fungovať ako
mobilný prístupový bod WLAN. V takom prípade sú príslušné služby dostupné len s
existujúcou alebo samostatne uzavretou zmluvou o poskytovaní mobilných služieb
medzi vami a vaším mobilným operátorom a len v rámci pokrytia príslušnej mobilnej
siete. Výmenou dát z internetu môžu v závislosti od vášho paušálu a zvlášť pri
použití v zahraničí vzniknúť dodatočné náklady (napr. poplatky za roaming).
Na používanie bezplatnej aplikácie "Volkswagen" potrebujete smartfón s vhodným
operačným systémom iOS alebo Android a SIM kartu s dátovou možnosťou s platnou
alebo samostatne uzavretou zmluvou o poskytovaní mobilných služieb medzi vami a
vaším operátorom.
Služby zahrnuté v balíkoch VW Connect a VW Connect Plus alebo We Connect a We
Connect Plus sa môžu v jednotlivých krajinách líšiť. Dostupnosť závisí aj od modelu
vozidla, vybavenia a nainštalovanej verzie softvéru. To platí aj pre služby
poskytovateľov tretích strán. Služby sú k dispozícii počas dohodnutej doby
platnosti zmluvy a počas tejto doby sa môžu obsahovo meniť alebo môžu byť aj
zrušené. Ďalšie informácie nájdete na stránke connect.volkswagen.com a u svojho
partnera spoločnosti Volkswagen. Informácie o tarifách a podmienkach mobilných
operátorov získate od svojho mobilného operátora.
2) Na nákup funkcií Upgrades potrebujete účet používateľa Volkswagen, platnú zmluvu We Connect a verifikáciu ako hlavný používateľ, to znamená prepojenie vášho účtu s konkrétnym vozidlom. Okrem toho je nevyhnutné, aby malo vozidlo potrebné technické funkcie a hardvér pre príslušnú funkciu Upgrade. To môže závisieť od modelového roku a dátumu výroby. Upgrades dostupné pre príslušné vozidlo si môže hlavný používateľ pozrieť v In-Car Shope systému Infotainment alebo vo We Connect webshope na stránke shop.volkswagen-we.com. Platené produkty sa dajú zakúpiť v In-Car Shope alebo vo We Connect webshope pomocou aktuálne dostupných spôsobov platby uvedených v týchto obchodoch. Váš partner spoločnosti Volkswagen vám tiež rád poradí s aktualizáciami a ich dostupnosťou. Zakúpené a aktivované funkcie Upgrades zostávajú vo vozidle, môžu ich používať všetci vodiči a nie sú prenosné na iné vozidlá.