Zatvoriť menu
Zatvoriť

Fragen und Antworten

Otázky o rezervácii

Môžem rezerváciu zrušiť?

Áno, samozrejme. Pokiaľ ste neuzavreli kúpnu zmluvu s niektorým z predajcov Volkswagen, môžete rezerváciu zrušiť kedykoľvek. Jednoducho sa príhláste do systému carLOG a rezerváciu zrušte, alebo kontaktujte zákaznícku podporu prostredníctvom e-mailu info.VWonlinepredaj@porsche.sk. Rezervačný poplatok Vám bude vrátený v plnej výške.

Zmení sa moja rezervácia automaticky na kúpnu zmluvu?

Určite nie. Budeme Vás informovať e-mailom keď bude špeciálna edícia k dispozícii a dá sa objednať. Potom môžete Vami zvolenému predajcovi Volkswagen oznámiť Váš rezervačný kód a uzavrieť s ním kúpnu zmluvu. Samozrejme, len pokiaľ ešte nebola vyčerpaná kvóta na vozidlá.

Koľko vozidiel si môžem rezervovať?

Môžete si rezervovať maximálne jeden kus modelu ID.3 1ST.

Môžem rezerváciu previesť na inú osobu?

Rezervácia je naviazaná na Vás osobne a na účel pre ktorý bola zamýšľaná.

Čo je to carLOG ID a na čo ho potrebujem?

carLOG ID je Váš kľúč do všetkých digitálnych služieb Volkswagen. Potrebujete ho na prihlásenie do Vášho osobného účtu, kde si môžete pozrieť detaily Vašej objednávky.

Obdržím číslo rezervácie?

Áno, po úspešnej rezervácii obdržíte od nás e-mailom číslo rezervácie. Toto číslo si môžete pozrieť kedykoľvek v časti "vaše objednávky" v carLOG.

Na čo potrebujem číslo rezervácie?

Číslo rezervácie dokazuje že máte nárok na jednu z ponúkaných špeciálnych edícií za predpokladu, že nebola vyčerpaná kvóta vozidiel vo Vašej krajine.

Môže namiesto mňa urobiť rezerváciu môj predajca?

Bohužiaľ nie. Predajcovia nemôžu robiť rezervácie.

Môžem urobiť rezerváciu telefonicky?

Nie, rezerváciu môžete spraviť len prostredníctvom aplikácie na web stránkach Volkswagen vo Vašej krajine.

Kedy najneskôr môžem rezerváciu zrušiť?

Pokiaľ ste neuzavreli kúpnu zmluvu s predajcom Volkswagen, môžete rezerváciu kedykoľvek zrušiť. Jednoducho a pohodlne sa prihláste do vášho konta carLOG a rezerváciu zrušte, alebo kontaktujte zákaznícky servis. Aj keď zabudnete, nič sa nestane, pretože po skončení kampane bude Vaša rezervácia zrušená automaticky a poplatok Vám bude vrátený.

Kedy si môžem vozidlo vyskúšať: pred rezerváciou, alebo pred objednaním?

Bohužiaľ, vozidlo nie je možné vopred vyskúšať.

Neobdržal som potvrdenie rezervácie. Prečo?

Vložili ste správnu e-mailovú adresu? Neskončil náhodou e-mail v nevyžiadanej pošte? Ak nie, kontaktujte zákaznícky servis.

Budú mi v prípade vrátenia peňazí vyplatené aj úroky?

Nie, rezervačný poplatok nie je úročený.

Otázky o objednávke

Kedy budem za vozidlo platiť?

Túto otázku môžete prediskutovať s Vašim predajcom Volkswagen počas uzatvárania objednávky na vozidlo pri osobnom stretnutí. Váš predajca vás tiež bude informovať o možnostiach platby a ďalších podmienkach.

Kedy budem môcť objednať vozidlo?

Budeme Vás e-mailom informovať o presnom čase kedy budú vozidlá k dispozícii.

Koľko času mám na objednanie vozidla?

O tom Vás tiež budeme informovať e-mailom. Dôležitá informácia: poradie objednávania závisí na poradí rezervácií.

Musím si vybrať predajcu?

Áno. Hoci počas pred-rezervácie musíte uviesť predajcu, môžete ísť k ľubovoľnému predajcovi vo Vašej krajine.

Kedy obdržím presné údaje o vozidle?

Postupne po úspešnej rezervácii budete prostredníctvom newslettra dostávať informácie a detaily o modeloch ID.3 1ST. Najlepšie ak budete medzi prvými ktorí budú informovaní.

Môžem si ľubovoľne nakonfigurovať špeciálnu edíciu ID.3 1ST?

Pri uzatváraní Vašej objednávky u predajcu Volkswagen si budete môcť vybrať jeden z troch predkonfigurovaných variantov špeciálnej edície za predpokladu, že sa nevyčerpala kvóta. Možnosť voľnej konfigurácie nie je v pláne.

Otázky o platbe

Akým spôsobom môžem za rezerváciu platiť?

Zaplatiť môžete bankovým prevodom.

Sú pre modely ID.3 1ST v ponuke aj možnosti financovania?

Samozrejme, môžete využiť atraktívne ponuky leasingu a financovania. Kontaktujte Vášho predajcu Volkswagen ohľadom konkrétnej ponuky.

Čo sa stane s rezervačným poplatkom potom ako si objednám model ID.3 1ST?

Rezervačný poplatok bude vrátený na Váš účet.

Koľko bude vrátenie rezervačného poplatku trvať?

Pokiaľ ste si objednali vozidlo alebo aj ak ste zrušili rezerváciu, rezervačný poplatok Vám bude vrátený do 5-30 pracovných dní na Váš účet. Pokiaľ Vám platba neprišla, kontaktujte zákaznícku podporu.

Kam bude vrátený rezervačný poplatok?

Rezervačný poplatok bude automaticky vrátený na účet, z ktorého ste ho zaplatili.

Kde je uložený rezervačný poplatok?

Rezervačný poplatok je poukázaný na bankový účet importéra vo Vašej krajine a tam bezpečne uložený.

Čo sa stane s rezervačným poplatkom v prípade smrti, nehody atď.?

Nezáleží na tom čo sa stane: rezervačný poplatok bude vždy vrátený. Najneskôr na konci rezervačného obdobia.

Ďalšie otázky

Aké sú rozdiely medzi tromi špecifickými variantmi špeciálnej edície?

Budete vopred informovaný e-mailom o špecifikácii jednotlivých variantov. Budete mať dosť času rozhodnúť sa pre jeden z nich.

Môžem sa spoľahnúť že si budem môcť objednať model ID.3 1ST?

Áno, každý zákazník s platnou rezerváciou si môže objednať jeden z troch špeciálnych modelov, samozrejme podľa dostupnosti.

Môžem si objednať doplnkovú výbavu?

Nie. Modelu ID.3 1ST sú predkonfigurové a výbavu nie je možné meniť.

Kde sú uložené moje údaje?

Vaše osobné údaje, ktoré ste uviedli počas registračného procesu, sú uložené v Porsche Holding pri zachovaní najvyšších bezpečnostných štandardov.